Pink Pony-campagne is het wereldwijde initiatief van Ralph Lauren in de strijd tegen kanker
De Pink Pony-campagne is het wereldwijde initiatief van Ralph Lauren Corporation in de strijd tegen kanker en ondersteunt programma's voor screening, vroege diagnose, behandeling, educatie en patiëntnavigatie.
Al meer dan 20 jaar zet Ralph Lauren zich in voor bewustmaking in de strijd tegen kanker en dit jaar is het de 20ste verjaardag van de Pink Pony-campagne. Om dit te vieren, presenteren ze verhalen van overlevenden van kanker, thrivers en supporters die vanuit het hart spreken over genezing, hoop, overleven en hoe liefde een taal is die we allemaal delen.
Vorig jaar heeft de Pink Pony-campagne van 2019 geholpen om 2 miljoen dollar op te halen voor het Pink Pony Fund van de Ralph Lauren Corporate Foundation. In 2020 hebben ze voortgebouwd op hun 20-jarige toewijding aan kankerzorg via Pink Pony Fund door hun langdurige netwerk van internationale kankerinstellingen te ondersteunen die zorgen voor mensen met kanker die bijzonder kwetsbaar zijn tijdens COVID-19, inclusief donaties, maaltijden en producten voor eerstelijnswerkers en gezinnen in nood. Kanker treft iedereen: echtgenoten, echtgenotes, moeders en vaders, zussen, broers en vrienden en bij Ralph Lauren geloven ze dat als we samenkomen in de strijd tegen kanker, we samen ook allemaal sterker zijn.