Vandaag is het nationale "wees gehoord" dag
Elk jaar op 7 maart moedigt National Be Heard Day kleine bedrijven in het hele land aan om hun aanwezigheid bekend te maken.
De dag herdenkt de kleine bedrijven die ernaar streven gehoord te worden boven het door de grote bedrijven gedomineerde lawaai.
Opvallen tussen de massa kan een hele opgave zijn. Maar kleine bedrijven zijn in veel opzichten uniek. De dag ondersteunt kleine bedrijven die opstaan en de aandacht van consumenten trekken. National Be Heard Day moedigt kleine bedrijven aan om op te vallen door middel van creatieve marketing, slimme publiciteitstactieken, een sterke visuele uitstraling of andere inventieve manieren om hun aanwezigheid bekend te maken. Wanneer kleine bedrijven gedijen, doen onze gemeenschappen dat ook.
Wat kan je doen vandaag?
- Kijk naar trends op sociale media.
- Maak je aanwezigheid kenbaar.
- Laat je unieke kwaliteiten zien en laat ze schitteren!
- Netwerk met lokale ondernemers.
- Nodig kleine bedrijven uit om marketingcursussen te volgen.
- We weten dat je van je lokale bedrijven houdt! Winkelen, eten, drinken en bestellen! Als je dat niet doet, zullen ze er niet lang meer zijn. Kleine bedrijven kunnen niet zonder klanten.
- Als je een dienst leuk vindt, vertel het dan aan anderen. Deel hun social media-handvatten, specials en nodig anderen uit om bij uw volgende bezoek met u mee te gaan.
- Geef een positieve beoordeling. Alle bedrijven horen wat ze fout doen, maar ze moeten ook weten wat ze goed doen.
Gebruik #NationalBeHeardDay om op sociale media te posten.