Heeft u betalingsachterstanden? 1.Hoorn kan u helpen
Met ingang van 1 januari 2021 is uw verhuurder, zorgverzekeraar, energie- en waterleverancier wettelijk verplicht om betalingsachterstanden aan de gemeente door te geven.
Heeft u hierover een brief, email, sms-bericht of ansichtkaart van 1.Hoorn ontvangen? Dan heeft u uw rekeningen voor huur, zorg en/of energie niet (op tijd) betaald.
Waarom ontvangt u bericht van 1.Hoorn?
1.Hoorn biedt hulp aan mensen met geldzorgen, óók wanneer u daar (nog) niet om gevraagd hebt. De medewerkers van 1.Hoorn helpen u om betalingsproblemen te voorkomen of op te lossen. Heeft u geldzorgen of kunt u rekeningen niet (meer) op tijd betalen? Neem contact met ons op om erger te voorkomen. We kijken dan, samen met u, hoe u het beste geholpen kunt worden. U kunt ons telefonisch bereiken via 0229 25 22 00 of mail naar rondkomen@hoorn.nl. Kijk ook op de pagina Hulp bij Rondkomen voor meer informatie over hulp bij rondkomen.