Betalingsachterstand? Vraag om hulp

Betalingsachterstand? Vraag om hulp

Verhuurders, zorgverzekeraars en energie- en waterleveranciers geven betalingsachterstanden aan de gemeente door.

Heeft u uw rekeningen voor huur, zorg en/of energie niet (op tijd) betaald? Dan ontvangt u een brief, e-mail, sms-bericht of ansichtkaart van 1.Hoorn.

Hulp bij rondkomen

1.Hoorn biedt hulp aan mensen met geldzorgen, óók wanneer u daar (nog) niet om gevraagd hebt. Want problemen met geld worden snel groter als u niets doet. Heeft u kosten die u niet zelf kunt betalen? Misschien zijn er vergoedingen waar u recht op heeft. De medewerkers van 1.Hoorn zoeken het samen met u uit.

Neem contact op

Bel 0229 25 22 00 of mail naar rondkomen@hoorn.nl. Kijk ook op de pagina Hulp bij rondkomen voor meer informatie over hulp bij rondkomen.


Onze Ambassadeurs